Zamawiający, może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny.

Zamawiający posiada możliwość złożenia reklamacji.

W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy lub złożenia reklamacji, właściwy adres do dokonywania zwrotu lub przesłania reklamacji jest następujący: ZABA Justyna Zabrzyńska, ul. Falkowska 17, 33-300 Nowy Sącz. Reklamację można złożyć również w formie elektronicznej za pośrednictwem wiadomości e-mail. Korzystając z formy elektronicznej złożenia reklamacji, reklamację należy przesłać na adres: zaba@zabameble.pl.

Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się z chwilą otrzymania przez Zamawiającego towaru od Dostawcy.

Zamawiający może odstąpić od Umowy, składając Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od Umowy stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu drogą mailową na adres zaba.kontakt@gmail.com.

Do zachowania terminu, o którym mowa wyżej, wystarczy wysłanie oświadczenia na adres mailowy zaba.kontakt@gmail.com przed jego upływem.

Sprzedający, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, zwróci Zamawiającemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.

Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu przelewu bankowego, chyba że Zamawiający wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze towar od Zamawiającego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Zamawiającego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Zamawiającego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zamawiający ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Zamawiający, odsyłając towar ma obowiązek prawidłowo zabezpieczyć towar przed zniszczeniem.

Koszty zapakowania zwracanego towaru ponosi Zamawiający.

Zamawiający ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Zamawiającemu, który dokonał zamówienia towaru nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji Zamawiającego lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

W przypadku odstąpienia od Umowy Zamawiający winien odesłać razem z towarem otrzymaną Fakturę VAT.

Reklamacje Sprzedający rozpatruje niezwłocznie, nie później niż w terminie 4 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.

Po rozpatrzeniu reklamacji, Sprzedający poinformuje Zamawiającego o swoim stanowisku za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

Uszkodzony towar Sprzedający wymieni na pozbawiony wad, natomiast w sytuacji, gdy nie jest to możliwe, Sprzedający zwróci Zamawiającemu poniesione koszty lub zaoferuje inny produkt dostępny w ofercie Sklepu.

Formularz zwrotu – Załącznik nr 1 do Regulaminu

Oświadczenie odstąpienia od zawartej umowy/dot. reklamacji

 

ZABA JUSTYNA ZABRZYŃSKA

UL. FALKOWSKA 17

33-300 NOWY SĄCZ

NIP: 7343324467

Ja …………………………………………………………………………………………..

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży/reklamacji towaru (niepotrzebne skreślić) następującej/ych rzeczy:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

numer zamówienia …………………………………………………..

Data zawarcia umowy ……………………………………………..,

data odbioru ……………………………………………………………..
Imię i nazwisko…………………………………………………………..

Adres…………………………………………………………………………

Adres e-mail……………………………………………………………….

Nr konta bankowego …………………………………………………………………………………………………………………………………….

Data ………………………………………………………………………….

Podpis ……………………………………………………………………….